    Date: Fri, 3 Mar 2023 09:40:50 +0100
    Subject: Re: FV różne pytania o konfigurację/działanie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 02.03.2023 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

    > Tez tak myslałem.
    > A jak juz chciałem rozbudować to firma która pierwotna instalacje
    > zrobiła za około 4tys za kwp za rozbudowanie samych paneli policzyła
    > sobie po ponad 6tys za kwp. Wiec zrobiłem druga wieksza instalacje :)

    Panele można dokupić samemu. A przecie do rozbudowy o same panele można
    wziąć inna firmę, albo nawet nie firmę a zorientowanego elektryka,
    dobrze trafisz to zrobi to za flaszkę.

    > Ponoc wolniej sie wzbudzaja ale nie weryfikowałem tego.

    Też nie mam pewności. Ale faktem jest że szczególnie teraz zimą
    instalacja uruchamia się nieraz dopiero około południa, mimo tego że nie
    ma śniegu na panelach. Trudno to jednak zweryfikować czy u innych
    użytkowników jest inaczej.