  • Data: 2013-08-08 19:09:17
    Temat: Re: Fanaberie śmieciowe cd.
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    kiki wrote:

    > Więc lepiej nie będzie, za to może być weselej.
    > Każdy/a trans, homo, czy *.fil będzie miał mój głos jak będzie kandydował.

    No popatrz, w tym samym czasie niezależnie doszedłem do tego
    samego wniosku i postępowania. :-))) Przy czym u mnie kryterium
    nie idzie po trans, tylko po tym, kto jest większym błaznem.
    Niestety mój faworyt Andrzej L. już raczej nigdzie nie wystartuje,
    więc siłą faktów padło na żeńszczyznę Anię G.

    Pozdrawiam, Piotr