  • Data: 2009-01-14 11:34:25
    Temat: Re: Filtr odkamieniacz wody
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę praktyków o opinie na temat takiego filtra.
    > Konkretnie chodzi mi o urządzenie typu:

    > http://www.osmozaserwis.pl/index.php?products=produc
    t&prod_id=31

    uzywam identycznego od paru lat - jestem bardzo zadowolony z niego.

    pamietaj o:
    - zorganizowaniu odpływu dla zrzutni
    - załozeniu dwustopniowego fitra mechanicznego (20 i 5 mikro) przed
    zmiekczaczem
    - lokalizacji z wygodnym dojsciem do filtra bo 25 kg soli nie tak banalnie
    sie wsypuje w nieduży otwór
    - odpowiednim ozaworowaniu instalacji (za, przed, bypass)
    - kraniku przed fitrami do podlewania ogródka
    - opcjonalnie kraniku za zmiekczaczem, gdybys chciał umyć coś z węża w
    miekkiej wodzie