  • Data: 2013-01-10 21:47:09
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dupa tam. Miałem taki temat w OBI. Paragon się zawieruszył, ale z banku
    > miałem wydruk. I co? I nic. kwota się zgadza, ale na wydruku z banku nie
    > mam napisane CO kupiłem tylko za ile. I won na drzewo.

    bo oni są od tego, żeby jak najbardziej utrudnić ci wyegzekwowanie
    swoich praw :-))) ja mówię teoretycznie o interpretacji sformułowania
    "dowód zakupu" jaką uznaje rzecznik praw konsumenta... oczywiście
    skórka niewarta wyprawki, ja dla świętego spokoju ciepnąłbym tą
    siekierą w kąt, albo wbił w kontuar przy biurze obsługo klienta
    OBI :-)

    pozdrawiam
    s_13