    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaiczna szyba grzewcza :]
    Date: Fri, 18 Mar 2016 16:38:10 +0100
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    <b...@g...com>
    <a...@g...com>
    <d...@g...com>
    <b...@g...com>
    <f...@g...com>
    <b...@g...com>

    W dniu 2016-03-18 o 15:23, Kris pisze:

    > Dom z trzema kominami to widok tak zadki(ale pasuje do marketingowych wyliczeń) jak
    BMW z działającymi kierunkowskazami;)

    Jade sobie dzisiaj rano za miasteczkiem. W gminnej miejscowosci katem
    oka widze jak z posesji przy drodze wyjezdza BMW E60 z mlodym kierowca.
    Mysle sobie, BMW, mlody kierowca to wiem co bedzie dalej. :-)
    Przejechalem moze 500 m, patrze w lusterku siedzi na zderzaku. Jade
    dalej. Z przodu wysepka, przejscie. Za wysepka 200 m dalej tablica
    koniec miejscowosci. Przede mna piec samochodow. Przed tablica konca
    miejscowosci E60 525 widze w lewym lusterku. Pelna pyta tak zwana. Przez
    piec kolejnych kilometrow slalom z wyprzedzaniem pojedynczych samochodow
    w krotkich przerwach miedzy samochodami jadacymi z przeciwka. Bez sensu
    oczywiszie bo za chwile miasto. Kawalek dalej przed miastem widze na
    stacji paliw jak mody kierowca, ktory wyprzedzal mnie kilka minut
    wczesniej tankuje samochod. Tak mu sie do dystrybutora spieszylo.

    Pozdro.. TK