  • Data: 2023-11-26 20:26:05
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 24 listopada 2023 o 13:59:51 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Dziekuje ci za ta odrobine obiektywizmu!
    > >
    > No i dobrze.
    > Nic sie wielkiego nikomu nie stało.
    > Wahadło na razie i tak nie wyhyliło sie jakos bardzo mocno, biorad po d
    > uwage ostatnie 8 lat.

    > No i tutaj niestety sie zgadzamy ze z wielkiej hecy z rozliczaniem
    > bedzie niewielki deszcz. Załuje bardzo i mysle ze to bedzie duzy bład.
    > Teraz to juz nie rozumiem.
    > ty jestes relatywista?
    > Naprawde sadzisz ze w tvpis bedzie to samo tylko w druga strone?

    To jest tak samo oczywiste jak to że po zimie następuje wiosna.
    Dosłownie za kilka miesięcy kolejne wybory za kilkanaście bodajże prezydenckie i
    gdzieś tam po drodze wybory do parlamentu europejskiego.
    Tylko idiota będzie sądził że w ci przy korycie nie skorzystają z takiego narzędzie
    jak dzisiejsza tv publiczna.
    > Ja tv informacyjnej raczej nie ogladam.
    > Ale duzo słucham radia.
    > Chciałbym zeby w tvpis politycy pisu byli tak przepytywani jak bywaja
    > politycy strony demokratycznej przesłuchiwani w tych mediach po ich
    > stronie.

    Ja od 6 rano do 18tej też słucham radio.
    Z dużymi przerwami ale na warsztacie jak jestem to słucham. Bo rad
    Od 18 do 20 zdaża mi się obejrzeć po ok 10 min wiadomości telewizyjne( Polsat, TVP,
    TVPis).
    I jest jak pisalem.
    TVN tak samo obiektywny jak TVPis. .