  • Data: 2023-12-04 12:20:24
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 11:47:44 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > Zacytuj swojego posta, w którym czepiałeś się pis za wrzutki do ustaw
    > rzeczy w ogóle nie związanych z tematyką

    Ale pisie nigdy normalnie nie działali,mieli pełną władzę robili co chcieli.
    Ówczesna opozycja była na tyle nieudolna że pozwoliła im działać dwie kadencje.
    A co do moich cytatów to Sam sobie sprawdź- pisałem kilkakrotnie co najmniej, że
    pisie ładnie dzisiejszej demokratycznej utorowali kierunek. I jak widać ta jeszcze
    opozycja czerpie z tych doświadczeń pełnymi garściami.
    >(ta chociaż jest związana, bo
    > tani prąd skądś trzeba mieć).

    Związana jak pięść z nosem.
    Zamrożenie cen energii to temat na kilka kilkanaście miesięcy/tymczasowy a wiatraki
    itp to troszkę bardziej długofalowa sprawa. I spokojnie można było te dwie sprawy
    rozdzielić..

    > Chociaż jeden taki cytat.....
    >
    > A jak nie - to daruj sobie tą swoją moralność Kalego, przynajmniej na
    > tej grupie.

    Cytatów moich że nowi którzy zdobyli koryto będą pełnymi garściami czerpać z
    doświadczenia poprzedników z co najmniej ośmiu poprzednich lat znajdziesz bez
    problemu.
    I jak widać nawet pozorów nie stwarzają- zaczęli od razu.
    I że dalej to pójdzie w tym kierunku nie mam najmniejszych wątpliwości.
    Kwestia tygodni miesięcy jak będą swoimi na wzór pisiów obsadzać spółki skarbu
    Państwa przejmować TV itp
    Młody jesteś to i masz prawo być trochę naiwny.
    Pożyjemy zobaczymy kto z nas ma rację