  • Data: 2023-12-12 17:13:52
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 11 grudnia 2023 o 21:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Jezeli juz chcesz na takim poziomie dyskutowac to ja tez tego nie
    > napisałem.
    > Napisałem jakie jest moje zdanie na ten temat.
    > Na ten moment mamy tylko jakies bajki dla naiwnych o najwiekszym
    > lotnisku w tej czesci europy.
    > nie ma nic wiecej wiec trudno o tym na powaznie dyskutowac.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
> [...]
    Są i rzeczy pewne. Na przykład postawia ci wiatraki 500, metrow od domu będzie
    pierwszy. Kolejne trochę dalej. Bo jak stawiają to nie jeden a od razu kilka. Jak się
    utrzymaja dłużej niz do wiosny to za dwa lata podatek katastralny wprowadza.
    Oczywiście za niedoscigniony wzor wezma szwabów z średnia stawka 1,9%. To z luzackigo
    1,2 do ubezpieczenia zrobią sie 22800. Oczywiście jak szwabskie wiatraki będą w polu
    widzenia to mozliwosc oddania prądu z fotowoltaiki do sieci zarzadzanych przez
    szwabow z folksdojczami spadnie do zera. Miłego dnia.