  • Data: 2022-11-17 19:59:48
    Temat: Re: Fotowoltaika stanieje, czy zdrożeje?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Zainteresowani niech przestudiują ustawę, co pisze na temat
    > obliczenia ceny prądu.

    A co piszą ciekawego i skad wiadomo ze sie ustawa nie zmieni?
    Ogolnie, podwazasz co napisałem czy popierasz?

    > Poza tym przy dużej podaży, lepiej niech się prosument cieszy, że
    > w ogóle coś wypchnie za licznik, bo się może zdarzyć, że w sieci
    > już jest 253V i nawet na własne potrzeby pobierze z ZE.

    Nie wiem czy to działa, bo u mnie przez rok zdazyło się to raz ale
    widziałem ze sa gniazdka które wykrywaja zbyt wysokie napiecie i celowo
    włączają urzadzenie do nich podłączone aby pobierajac prąd, obnizyło
    napiecie. Podłączasz pod to np klimatyzator i jest jakies rozwiazanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin