  • Data: 2019-12-02 21:04:27
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 08:22:12 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > No ale to Ty rzuciłeś absurdalnym porównaniem ze stanów, gdy ja podałem
    > cenę za panele w Australii.

    Ale to nie ja wyjechałem z wnioskiem że dla Usańca jeden dolek
    wart tyle co dla nas złotówka. A wystarczy wziąć jakiś pierwszy
    z brzegu wskaźnik typu indeks hamburgera czy co tam inszego,
    gdzie widać że siła nabywcza dolca jest przynajmniej 2x większa niż
    złotówki. Tak więc ten zestaw kosztowałby 78 tysięcy na nasze,
    co nieco już zmienia optykę ;P

    L.