  • Data: 2011-01-21 21:50:51
    Temat: Re: Fugi na podłodze zawsze robią się brudnoszare?
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > De facto jest to bez znaczenia. Skoro i tak zrobią się szare, to przez
    > jakiś czas może warto jest się cieszyć ciekawszym kolorem? A po jakimś
    > czasie fuga przybiera koloru jak u Ciebie - szarego :)

    Jak masz jasną fuge i po jakimś czasie się zabrudzi to nigdy rownomiernie na
    całej powierzchni.

    Najbrudniejsza bedzie w miejscach gdzie się chodzi, a im bliżej ścian tym
    jasniej.

    Dlatego wole od razu dać ciemną...wiem co mam i nic sie w kolorze nie
    zmieni.

    Delfiny itp działają ale na ścianach...gdzie nie są narażone na tarcie np
    spowodowane chodzeniem.

    Co do ciekawszego koloru...to chyba bardziej w oko wpadają płytki niż kolor
    fug.

    uciu