  • Data: 2020-11-06 11:41:20
    Temat: Re: Fundament z pali wkręcanych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-11-2020 o 11:09, Janusz pisze:

    > No to szukaj ekipy co Ci je wkręci,

    No właśnie szukam, stąd ten temat.

    > ale tu nie pomogę.

    Jasne.
    Może jednak komuś coś się przypomni....

    P.S.
    Ale pomysł z drewnianymi palami jest ciekawy.
    Taki Biskupin czy pale mostów na Lednicy stoją sobie już 1000 lat.....

    Tyle że googiel nic nie wypluwa jeśli chodzi o montowanie takich pali.
    Albo ja nie umiem szukać wykonawców tego typu robót....