eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach. › Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
  • Data: 2017-04-04 22:54:18
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 22:04:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Myślę że masz racje bo zbrojenie i szerokość ław wygląda jakby tam wieże kościelna
    chciał stawiać a nie lekką parterówkę.
    > Ale "lepszego snu" niech to przegada z lokalnym kierbudem
    > Jak ja budowałem to w projekcie były wymiary drewna na więżbe Czlowiek co mi więźbę
    miał robić mówi że belki jak na kościół on by dał o połowę cieńsze. Projekt tzw
    gotowy
    > Kierbuda wezwałem, popatrzył, przeliczył(chyba?) i zamówiliśmy takie jak majster
    sugerował. Kilka ton(?) drewna mniej na dachu i kilka tysięcy oszczedności.

    Dziękuję wszystkim za wypowiedzi i rady.
    Obecnie temat przerodził się w pyskówkę w której nie zamierzam uczestniczyć.