  • Data: 2009-04-09 07:53:56
    Temat: Re: GWC pod fundamentem(lub obok)
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Kwi, 09:02, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:
    > >http://www.taniaklima.pl/tk/pl/?p=p_54&sName=mikrob
    iologiczna-czystos...

    Zastanawiające są następujące stwierdzenia tego raportu:
    "cząsteczek zatrzymywanych na filtrach założonych na wlocie i wylocie
    z GWC" ...
    A przecież jedną z "sztandarowych" zalet żwirowca miało być
    filtrowanie powietrza... a tu jakieś filtry założone... tfu!
    ;-)
    "bez ingerencji przez 13 lat" - to znaczy nie wymieniali filtrów przez
    13 lat?
    ;-)
    \
    No i badanie wykazało że "jest mniej komórek drobnoustrojów niż przy
    wlocie"... Czyli są. A nie powinno ich być! Filtr wejściowy zatrzymuje
    bakterie z powietrza (a one tam są i może ich być więcej w zależności
    od miejsca poboru) oraz pokarm dla drobnoustrojów... czyli nic
    dziwnego że na drugim filtrze będzie ich mniej...
    ;-)

    "Nie stwierdzono wzmożonego wzrostu bakterii ani grzybów" ... czyli
    jakiś wzrost tam jest, tyle że nie "wzmożony".

    Chyba bardziej przekonują mnie "rurowce" i to z wielu względów...
    (oczywiście nie mówię o jakiś hiper drogich rurach bo to mnie nie
    przekonuje do końca). A najlepiej GWC wodny!
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.