    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 19 Apr 2015 06:34:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Garaż z kanałem
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 13:28:49 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    serwisowany przez uprawnionego to co zrobią prywatnemu użytkownikowi co im faktu
    posiadania podnośnika nie zgłosi? Czy z dozoru to kurwa na jakieś przeszukania jak
    gestapo chodzą? Poruszasz się swoim tekstem w oparach absurdu. Znaczy się cud jest bo
    z Twoim stanem umysłu nie powinieneś nauczyć się pisać a napisałeś.

    > do czasu aż Ci spadnie samochód na głowę. Choć mam wrażenie, że już to
    > się stało
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Spadł mi zaraz po tym jak MOPS zapłacił za twoją lobotomię.