  • Data: 2018-04-25 10:03:12
    Temat: Re: Gaśnica w chałupie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze taki pomysł wpadł mi do łba. Mam jakieś 8m od chałupy
    końcówkę wodociągu i hydrant, jest zakręcony na zatyczki
    i pewnie na jakiś klucz, ale tak sobie myślę jakby kupić
    wąż strażacki z sikawką, za jakiś prosty badziew jest to do ogarnięcia
    za 3 stówki. W razie czegoś grubszego, zanim straż się pojawi,
    byłaby możliwość przyssać się do tego hydrantu i pogasić samemu.
    Przerabiał ktoś coś takiego w praktyce? ;)

    L.