  • Data: 2012-04-15 15:29:07
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > co jest eksluzywnego w PC? Chyba tylko to ze mozna sie pochwalic przed
    > znajomymi :-)
    > Urządzenie ma 2 zadania: bezobsługowo grzać i nie psuć sie przez
    > założony okres życia. I jesli je spełnia to ciezko mówic o jakims
    > luksusie nieważne czy to jest wypasiona PC, samoróbna PC czy piec
    > gazowy tani czy drogi.
    > Chyba ze rozumiesz ekskluzywnosc poprzez sume wydanych pieniedzy na
    > urządzenie, no to ok - PC przebija inne urządzenia :-))))

    tak samo jak w wielu innych sprawach...

    możesz kupić najtańszy telefon za 50 zeta i wypasionego Siemensa Gigaseta za
    900 zł.

    możesz kupić tanie buty za 15 i włoskie za 2000

    sprzedawanie ciuchów za grubę tysiące nie jest oszustwem.

    To klient decyduje czego chce. ja zwykle pytam czego klient oczekuje w
    ofercie... i proponuję produkty pasującego do jego profilu. Komuś bogatemu
    nie będę proponował pieca chińczyka za 1000 zł, bo taki klient chce mieć
    drogi markowy produkt.