  • Data: 2013-11-05 10:09:42
    Temat: Re: Gdzie zsukac tresci normy?
    Od: szary <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    uzytkownik wrote:

    > Użytkownik "szary" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli masz energię dwutaryfową to druga taryfa jest dużo tańsza od
    > energii przy liczniku jednotaryfowym.
    > W zamian za to przy energii dwutaryfowej, pierwsza taryfa jest droższa
    > od energii jednotaryfowej.

    Nie możemy się dogadać odrobinę, w radiu straszyli że ta I taryfa _ma_
    _wzrosnąć_ _bardzo_ _znacząco_, pytanie czemu redktorek kazał sobie mocno
    przemyśleć czy na pewno opłaci się nam 2 taryfy przy nowych stawkach - chcą
    by ludzie nie brali II taryfy? (bo to był: I pr.PR - czyli..PR).
    Kwestia że obok mam drugi dom - ojciec :), ja od niego I taryfe, a on II ode
    mnie :)) ?

    czyli po prostu ok. 8k. Eee, to chyba lepiej inwestować w jakie PC - albo
    tani piec za 2,5-3k + bufor, albo zmiana koncepcji.

    > Oczywiście, że można, ale raczej powinny pracować niezależnie, czyli
    > musi być pomiędzy nimi luka dylatacyjna wypełniona np. wełną mineralną.
    > Tak zazwyczaj właśnie robią.
    No właśnie: dylatacja -komin w kawałkach, ale w sumie chyba sie nie zawali,
    trochę zabawy w przejściu dachu będzie ? :)