  • Data: 2014-10-13 08:36:45
    Temat: Re: Głowica termostatyczna - wzdłuż ściany czy na pokój
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:543ae482$0$12625$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wiem jak u ww, ale w szkole po założeniu w ten sposób głowic, po około
    > 10 dniach wszystkie były "zdemontowane". Część specjalnie uczniowie
    > utrącili, zdecydowana większość odpadła po przypadkowym potrąceniu.

    To już dosyć ekstremalny przykład. U mnie prawdopodobnie nigdy nic się nie
    stanie (chociaż
    tam gdzie teraz mieszkam jedno pokrętło udało się urwać). Po prostu skoro
    może to być bardziej
    schowane to czemu nie ? Nie rozumiem rad w stylu "nie wygląda na pewno tak
    źle", "może się
    nie urwie". W tej chwili nie jest to ani funkcjonalne ani specjalnie ładne.