  • Data: 2011-02-10 03:13:21
    Temat: Re: Głupie pytanie o styrodur
    Od: jack <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kupilem dużo tańszy od BASFa XPS marki Synthos (ponoć jakiś czeski). W
    > dodatku jak się potem okazało o najniższej gęstości z całej oferty
    > (wcześniej nawet nie wiedziałem, że są różne - brałem byle taniej), a i
    > tak jest twardy. Bez porównania twardszy od tzw. "twardego posadzkowego
    > styropianu".

    On jest "nasz" prosto z Synthos z Oświęcimia :) Synthos ma też drugą
    wytwórnie w Czechach - obie instalacje identyczne - płyty też. Płyta
    nie ma prawa uszkodzić się od "powietrza". W "dotyku" po prostu czuć
    że jest twarda i mocna - inaczej niż zwykły EPS .Bez obawy o
    uszkodzenie można po niej chodzić a kciukiem z całej siły można zrobić
    co najwyżej wgniecenie o głębokości 1-3mm max.Jest niebarwiona (biała).