    From: "Druid29" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gotowe ocieplenie - czy jest do kupienia
    Date: Fri, 15 May 2009 13:35:27 +0200

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f569d632-d61d-42d9-8200-491b4b1dde46@r3g2000vbp
    .googlegroups.com...
    On 15 Maj, 09:00, "Druid29" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:22334db5-f82b-4c91-8613-5350e8f62c48@
    o14g2000vbo.googlegroups.com...

    > Może poszukaj "płyty warstwowe"?
    >
    > ============================
    > Dziękuję za podpowiedź, ale niestety są to płyty wykończone blachą, a ja
    > potrzebuję zapewnić paroprzepuszczalność ocieplenia.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Druid29

    Czasami są to płyty wykończone sklejką, lub lizeliną...

    A po co ci ta paroprzepuszczalność w garażu?
    Bo barierę paroizolacyjną mam pod podłogą na tym stropie (łazienka i pralnia
    są nad garażem).
    Drugi powód jest taki, że ostatnio pralka zalała ten strop z góry. Woda
    dostała się pod wylewkę, przesiąkła przez strop. Nie chcę mieć takiej
    historii, że beton nie będzie miał szansy na wyschnięcie.

    Garaż ma jakieś 3,2 m wysokości, a je nie jestem koszykarzem :)

    Pozdrawiam,
    Druid29