    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Granulat styropianu zamiast welny
    Date: Tue, 05 Jun 2012 19:12:01 +0100

    On Tue, 05 Jun 2012 17:36:23 +0100, Plumpi <a...@a...pl> wrote:

    > Wrecz przeciwnie. We?na jak namoknie to wyschnie i po problemie.
    > Jak sie dostanie woda w granulat to bedzie grzyb i pla?n.

    Hmm... jak mialem styropian w komorach wypornosciowych lodki to zawsze
    wysychal ;)

    > Ponadto jak go zatrzymaae w takich przestrzeniach?

    U mnie akurat to troche inna bajka, bo to przebudowywany stary dom i
    mialbym do wypelnenia przestrzenie w starej scianie dwuwarstowej. Kulki
    wsypie, welne niezbyt.

    > Pomy?l te? co sie bedzie dzia?o w czasie po?aru.

    Jakos sie Irlandczycy i Anglicy tym nie przejmuja. Ale argument jest.

    > Naprawde warto oszczedzaae te 2-3 tys. z?.?

    Nie jestem pewien czy to nie drozej wyjdzie. Nie o to chodzi. Chodzi o
    skutecznosc.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk