  • Data: 2011-06-03 16:50:10
    Temat: Re: Grubość otuliny rury miedzianej
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kiki napisał:

    > To jest 1000kW licząc 50 razy w miesiącu, a 1000kW brutto czyli pewnie z
    > 700kW netto bez strat na przesył i komin. Daje to 500zł - dobrze liczę?

    Może raczej kilowatogodzin... to inna wielkość fizyczna.

    Ja dla odmiany palę drewnem - baniak 300 litrów. Przy okazji mam ciepłą
    podłogę i można spokojnie boso pochodzić ;-). Drewno mnie nic nie
    kosztuje, bo dużo z budowy zostało.

    Grzałki nie wstawiam, choć jest miejsce. Z obliczeń wychodzi to dość
    drogo.- 1000 kWh na miesiąc, to kilka stów jednak będzie za prąd drewno
    zawsze tańsze :-), a węgla trochę szkoda.

    pozdr
    Robert G.