eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;) › Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
  • Data: 2011-12-23 13:56:06
    Temat: Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd ta ekipa?

    Niedaleko Raciborza, nie są tani bo od 1m2 - 45zł płaciłem

    W każdym bądź razie z gniazdek nie wieje, u siostry robiła ekipa, która
    brała 35zł od m2 (bardzo ładnie zrobili niestety u niej wieje z gniazdek
    przez placki.

    Pytając dlaczego nie robi na ramkę, facet mówił, ze nie znam się i gadam
    głupoty a ramki sam sobie wymyśliłem:) to nic nie daje a idzie więcej kleju
    i wszyscy robią na placki.

    miałem tez ekipe co robi za 25zł od m2 na placki (fatalna robota)

    pozostalych tylko pytałem jak wykonują.
    Ceny różne były od 1m2 nawet do 70zł.

    Ich prace mam udokumentowane fotkami, z czystym sumieniem polecam, jest to
    jedyna ekipa z całej budowy, która wykonała powierzone zadanie jak należny,
    zrobili mi też ocieplenie drugą warstwę poddasza, pierwszą sam robiłem.

    Nie nażekali jak prosiłem o wycięcie pod parapety i wepchanie styropianu,
    tylko robili (kona nie miałem na skraju osadzone niestety i aby nie topil
    się śnieg to pod parapetami dawałem 10cm styro wycinając porotherm)

    Kiedy wpadała ekipa układać styropian na posadzki i izolacje robić piwnicy,
    która chciała za tynkowanie podobną stawkę nie mogła się nadziwić ze tak
    proste sciany są gotowe do malowania:)

    chociaż miałem pewnie zastrzeżenia przy rozliczeniu robót dodatkowych, ale
    mój błąd nie dogadałem się się co do ceny.

    Przy ociepleniu domu 230m2*10zł to nie są duże koszta, za coś co mam dobrze
    zrobione :) te 2,3k
    to nie pieniądze za dobrą robotę

    Poprawki po murarzach kosztowały mnie na tyle dużo, ze błędem było branie
    tańszego wykonawcy niesprawdzonego i drugi raz tego błędu bym nie zrobił.

    za tynki brali 27zl/m2 sufity 23zł/m2 ściany na gotowo gipsowe, za
    cementowe, które robiłem w piwnicy, kominy na strychu i łazienki całkiem
    podobnie.

    Ekipe od posadzek równiez mogę polecić 11zł od metrała brała wykonanie
    perfekcyjne, płytkarz równiez się zachwycal Ci z kolei z Lublińca są ale
    chyba minimum to 120m2.