  • Data: 2017-07-14 14:56:50
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-14 o 08:32, Myjk pisze:

    > To samo miałem napisać, ale mnie uprzedziłeś. :P Ci debile robią przez to
    > kompletnie krecią robotę, bo dzięki temu niejeden zwykły obywatel naszego
    > cudownego kraju jest święcie przekonany (także na tej grupie), że lepiej
    > jest kopcić pod strzechą węglem czy drewnem, bo to jest to samo przecież co
    > w elektrowni -- a nawet lepiej, bo elektrownia ma sprawność 30% a kocioł w
    > domu 85%.

    Ale tak samo debile(także na tej grupie) uważają, że jak w elektrowni
    spaliny są filtrowane, to następuje ich automatyczna dezintegracja i już
    nigdy truć nie będą. Jednak żaden z nich jakoś nie chce zamieszkać w
    pobliżu jakiejkolwiek elektrowni.

    > To samo jest z dieslami bez DPFu.

    Problemem nie są diesle, z DPFem czy bez, ale ilość ludzi na tej plancie.