    From: Kazimierz Debski <k...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grzejnik - kaloryfer - jak ustawic na lato
    Date: Sun, 27 May 2012 16:26:56 +0200

    > PPS Spółdzielnie podłączone do sieci napełniają wodą uzdatnioną ale ta
    > sporo kosztuje i wylewanie jej do kanalizacji to po prostu
    > marnotrawstwo.

    Jak jeszcze mieszkałem w mieście, to w okolicy września zawsze pojawiały
    się kartki, że należy ustawić termostaty na max bo będzie napełnianie
    instalacji wodą przed sezonem grzewczym. Nieotwarcie termostatu grozi
    tym, że kaloryfer się nie napełni i nie będzie grzać w zimie.

    Stąd wnioski:
    1. Spółdzielnia spuszczała wodę (latem można było zrobić remont bo w
    razie czego można było odkręcić grzejniki).
    2. Na wszelki wypadek lepiej zostawić termostat na "5" bo czasem kartki
    lubią znikać.

    Kazek