  • Data: 2011-05-16 10:45:50
    Temat: Re: Huśtawka w sobotnie popołudnie ;)
    Od: mucher <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 14:29, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:

    > Też przeżyliśmy lekki szok ...
    >
    > Zbieraliśmy kasę na plac zabaw dla dzieci  (huśtawka 2 osobowa +
    > zjeżdzalnia) , ale jak zobaczyliśmy ile to kosztuje i jak to jest zrobione
    > to nam lekko szczęka opadła ...

    Hehe... my robilismy cos takiego z bratem - najwiekszy koszt to
    zjezdzalnia (slizg kosztowal jakies 150 zl), a poza tym bardzo
    podobnie - podpory w ksztalcie 'A', zastrzaly itp. My dodalismy
    jeszcze podstawy z deskek przybite od spodu do nog - niestety
    zabetonowanie nie wchodzilo w gre.

    Pieta achillesowa okazaly sie schodki - wykonane z desek zlaczonych
    wkretami nie grzesza trwaloscia - pewnie trza by to zrobic raczej na
    zlaczach ciesielskich

    mucher