  • Data: 2010-11-24 19:50:41
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Rozumiem ze wymiane żarówki, dolanie płynu do spryskiwaczy,
    > sprawdzenie poziomu oleju w samochodzie itp zlecasz fachowcom i
    > płacisz im za to.

    w sumie to prawdopodobnie następnym razem wymiane żarówki zlecę mechanikowi,
    bo jest to upironie upierdliwa robota. Kiedyś dawno temu często sam
    grzebałem w samochodzie, czasem jak mam czas jeszcze coś tam kombinuję ale
    pootem stwierdzam że trzeba było iść do mechanika a zaoszczędzony czas
    poświęcić choćby na przeczytanie ksiązki czy zabawę z dzieckiem. :) Kiedys
    dość powszechnei ludzie zmieniali samodzielnie olej, teraz chyba nikogo
    takiego nei znajdziesz. :)

    Miarą rozwoju społeczeństwa jest zatrudnianie fachowców do wykonywania
    robót, które oni potrafią.