  • Data: 2010-11-25 22:41:49
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale Ty oczywiście nie zapytasz tego, kto Ci przyniósł ofertę, bo
    > wstydzisz mu się przyznać, że sam poleciałeś do tej hurtowni aby sprawdzić
    > czy aby nie da się urwać instalatorowi rabatu, który by dostał od
    > hurtowni. Pazerność, kolego, pazerność :)

    Nie chce mi sie znów pisać , więc odpowiem krótko.

    Na 100% towar miał być wzięty z lokalnego sklepu i na 100% miały być to
    tanie rury marki Perfektim.
    Przeprowadziłem "śledztwo" i jestem na 100% tego pewny ...

    Gdyby były to rury Purmo nawet bym się nie zastanawiał , a niestety nie
    były.
    Wiem bo pojechałem do tego sklepu i zrobiłem sobie "podobny" kosztorys i na
    wydruku było dokładnie to samo. Po prostu ktoś debilnie wprowadził towar do
    magazynu ...

    Jak nie wierzysz to trudno.

    Proponuję zakończyć ten wątek ...