  • Data: 2018-01-03 16:01:54
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 15:38:04 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:
    > sądzę, że te
    > urządzenia zjadają większość energii.
    Też tak sądziłem;)
    Może jeszcze

    > Reszta to duperele. Pompa CO - nie pamiętam, ale
    > pewnie nie więcej niż 30W (w lato nie pracuje),

    a i 120W bywają. Zerknij jaka masz

    > więc wychodzi ok. 14zł miesięcznie (średniorocznie
    > 7zł). Kocioł CO - nie mam pojęcia ile zużywa
    > prądu.

    Pompy, routery, ładowarki od tel i laptopów, jakieś modemy, rejestratory i się
    nazbiera wcale nie tak mało
    WM, cyrkulacje i co tam jeszcze ludzie wymyślą

    > Trzeba by to dokładnie oszacować,

    W wolnej chwili wez to rozpisz w exelu bo obawiam się ze wyjdzie Tobie inaczej jak do
    tej pory sądzisz;)

    > ale jest duża
    > szansa, że może się opłacać ta G12w.

    Spał od tego momentu spokojniej bo "ładowarki prądu nie żarły"