  • Data: 2013-01-18 10:15:52
    Temat: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d3dab928-2c58-48c3-9b7d-ec60a9132cdf@go
    oglegroups.com...

    > To jest właśnie ten box o którym pisałem. Do tego dochodzą jeszcze inne
    > książki- religia(książka + ćwiczenia), języki obce- u nas angielski i
    > niemiecki obowiązkowo i
    > kaszubski dla chętnych. Czyli podsumowując to ksiązka i ćwiczenia z boxa+
    > książka i ćwiczenia z jez obcego + książka i ćwiczenia z religii + ew
    > kaszubski.
    > Jak więc widzisz średnio taki dzieciak ma 6 książek w plecaku. A to tylko
    > książki.

    No to może napisz od razu, że masz dodatkowe języki. U nas nie ma
    kaszubskiego, język obcy jest jeden 2 x w tygodniu a religia nie pamiętam
    raz albo dwa. Załóżmy że dwa żeby nie zaniżać. To wychodzi 18/5 książki w
    plecaku. Czyli 3,6 książki dziennie. Przy czym te książki podstawowe są
    wprawdzie formatu A4 ale za to cieniutkie, więc lekkie.

    > Jeśli już to 20 książek bo do prawie każdego przedmiotu jest książka +
    > ćwiczenia
    > 10może i nie nosi ale po 8 się zdarza.

    > Różnimy się tym że że tobie się wydaje ile książek noszą i ijak długo uczą
    > się dzieci Twoich znajomych a ja codziennie córke do szkoły i wożę, lekcje
    > wieczorem jej
    > kontroluję i widzę co i jak.
    > Zresztą poczekaj aż Twój dzieciak do szkoły zacznie chodzić to
    > zweryfikujesz Swoje obserwacje.

    Ale zrozum wreszcie, że odrabiam z dziećmi lekcje. Nie swoimi ale odrabiam.
    Odprowadzam do szkoły i przyprowadzam, nie codziennie ale robię to. I to nie
    tylko teraz ale od lat.

    > To chyba faktycznie na tym Śląsku Eldorado;)
    > Poczekaj aż Twoje dziecko mury szkoły przekroczy i wtedy sobie popiszemy

    Mam porównanie dzieci chodzących do różnych szkół i widzę różnice. W jednych
    jest lepiej w innych gorzej, ale nigdzie nie jest tak jak Ty piszesz, więc
    wychodzi na to że to z j. Kaszubskiego mają tyle zadań i stąd ta różnica.

    Pozdrawiam
    Ergie