  • Data: 2012-02-03 20:06:53
    Temat: Re: Ile m3 gazu na dobe ? Miałem sprawdzić, to podaję.
    Od: "M@tej" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis sprawdzilem stan licznika i w ciagu 6 dob spallilem troche ponad 48
    m3 gazu, ale u mnie lajtowo w miare, pierwsze 4 doby minus nascie w nocy i
    miedzy -5 a -10 w dzien, a ostatnie dwie doby dopiero minus nascie dzien i
    miedzy -20 a -25 w nocy. Czyli ~18,5 zl/dobe. 90m2 mieszkalne grzane na
    20-21 st., piwnica 45m2 16-17 st.

    --
    Maciej