  • Data: 2009-06-05 09:13:27
    Temat: Re: Ile moze kosztowac odnowienie granic dzialki ?
    Od: "PioPio" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    P4tryk <p...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Chcialbym zakupic dzialke o powierzchni okolo 1 hektara (w wiekszosci
    > dzialka rolna). Calosc chcialbym sobie ogrodzic. Problem w tym ze czesc
    > kamieni granicznych znikla lub widac ze jest przesunieta. Z tego co sie juz
    > dowiedzialem powinienem zglosic sie do jakiegos geodety o odnowienie granic
    > dzialki. Moje pytanie brzmi - ile taka usluga moze kosztowac ?
    > Pozdrawiam

    Ja jakies pół roku temu robiłem coś podobnego.
    Robiłem u klienta ogrodzenie i prosił mnie, żebym znalazł geodetę do
    odnowienia granic.
    Rozpiętość ofert była od 5.000 zł (pięć tysięcy) do 500 (pięćset)zł.
    Jedni liczą za powierzchnię działki, inni za punkty nie ma żadnych reguł ani
    zasad i pewnie nikt nie powie Ci ile może kosztować tego rodzaju usługa
    dokładnie.
    Ważne jest też to czy są dostępne mapy zasadnicze bo nie wszystkie tereny w
    Polsce takowe mają. Bez tego koszt wzrasta znacznie.
    Jak zadzwonisz do kilku geodetów to będziesz wszystko wiedział i znał ceny.

    PioPio