  • Data: 2009-02-04 18:36:02
    Temat: Re: Ile za ogrzewanie?
    Od: "Krzysztof" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja mam dwa samochody.. jeden pali w trasie 20l, drugi 3,5l. Róznica to
    >prawie 600% :) W domach moze byc podobnie ;-) Gasper placi 1000, ja
    >tez w tylu mam zamiar sie miescic. Znam goscia co placi ok 15 tys
    >pln / sezon (elektryka i mega wielki, slabo ocieplony dom). Wiec
    >naprawde nic Ci nie przyjdzie z informacji komu ile dom pali :)

    Panie Adamie gosc chce troche danych statystycznych wiec nie ma co sie
    goraczkowac
    Wiekszosc samochodów w pl jednak nie pali 20l - wyniki skrajne wiec mozna
    odrzucic
    dalej wszystko ladnie sie ulozy w krzywa Gaussa i mozna miec na podstawie
    takich danych jakies pojecie

    ja jestem w trakcie budowy wiec dopóki nie zalepie ostatniej dziury nie
    martwie sie o rachunki

    pzdr

    Krzysztof

    http://www.sbi.pl/