    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ilość ludzi
    Date: Fri, 13 Oct 2023 16:54:46 -0000 (UTC)

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Pisz za siebie Ja nie zgadzam się.
    > Kłamstwo to kłamstwo.
    >
    > Chyba Bluzg wyzej linkował niewiadomo kogo kto twierdził że wtedy
    > było 1.2 mln NOWYCH logowań do bts. W mediach społecznościowych
    > też ten link był popularny i dodawano do NOWYCH starych
    > warszawiakow i wychodziło 1,5 mln

    CZyli jako kłamstwo jednej ze stron wziałes jakiegos fake newsa z
    sieci?
    Widziałem te filmiki o logowaniach i w 30 sekund zweryfikowałem ze to
    fake.

    > Metodologię tego szacunku zdradzisz?

    To musisz zapytac Karnowskiego.
    Ja biore to na zdrowy rozsadek. Karnowski jest z układu władzy. Władza
    ma w interesie obnizac wartosc marszu.
    Ergo - jak Karnowski mowi ze było 300tysi to było duzo wiecej.

    > Nie.
    > Jedna fotka z widokiem na spacerujących.
    > Nałożenie tej fotki ma mapę że znaną skala i już masz ilość m2
    > które zajmują spacerujacy. Później zerkasz na taka większa kabinę
    > prysznicową(ok 1m2) i oceniasz ilu suwenerow się mieści na tej
    > powierzchni. Pewnie wyjdzie że 2-3osoby max
    > No i wtedy liczbę m2 zajętych przez spacerowiczów mnozyz razy 2(
    > jak sympatyzujesz z PiS) lub razy 3 ( jak zwolennikiem.opozycji
    > jesteś) I wychodzi precyzyjny dość wynik

    I kto miałby to zrobic?
    Przeciez troche fotek jest, jest tez duzo zeznac ze marsz szedł
    rownolegle głowna ulica i pobocznymi.
    Licz! :)

    > Nie. I jedni i drudzy to kłamcy.

    :)

    > Znaczy się że robienie z siebie debila przez jednych akceptujesz a
    > przez drugich już nie bardzo.

    Nie, sam widzisz ze to sa tylko szacunki. A szacunki z załozenia maja
    dosc duzy mozliwy błąd.
    Jezeli władza powiedziałaby ze według szybkiego szacunku było pol
    miliona a potem okazałoby sie ze był prawie milion to uzlabym to ze to
    akceptowalny bład.
    Jezeli jednak władza mowi ze to było 60 tysiecy i twierdzi ze to na
    podstawie informacji z policji, która to policja nie podała szacunków
    to jest to nieakceptowalne do kwadratu.

    Tak, uwazam, ze przewinienia mozna stopniowac. Tylko dzieci uwazaja ze
    swait jest czarno biały. I idealisci :)
    Ale wiem ze ani jednym ani drugim nie jestes ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka