  • Data: 2013-11-08 09:48:43
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:37e3fbdc-a907-42bf-bdf4-2a6590db5941@googlegrou
    ps.com...

    >OK. Przyjmuję, że należysz do tej ekskluzywnej, niewielkiej grupy poważnych
    >ludzi, dla których w kuchni liczy się coś innego, niż dla całej
    >zmanipulowanej reszty.

    Właśnie to ty manipulujesz. Teraz też.
    Co niby to co powyżej napisałeś? że w co drugim domu jest bora?
    Że tu na grupie wszyscy pieją z zachwytu?

    >Gdybyś jednak kiedyś zupełnie przypadkowo chciał w praktyce potwierdzić, to
    >co już wiesz, to zapraszam do kontaktu :)

    Jak zejdziesz z ceną na ziemię, czyli do około 2-3tysiące złotych to moooże
    się zastanowię.
    Może, pod warunkiem że nie będę chciał kupić sobie nowego sprzętu
    narciarskiego albo kolejnego urządzenia
    pomiarowego do mojej pracowni za kilka tysięcy.