  • Data: 2013-11-12 16:05:43
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:35:34 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > Numer 9! Próżna 9! Już kombinujesz? Nie ma tak lekko, to ja ci będę >przypominał,
    czy już sprawdziłeś :)
    Ok poprawiamy. Warszawa Próżna 9. Google nic nie wie na temat restauracji w tym
    miejscu ale moze po prostu tylko google nie wie.
    Linkować filmiki potrafisz to pewnie lada dzień nam podlinkujesz film z otwarcia tej
    knajpy i odpalenia bora bora.
    > Ja wiem, że "zapomnisz", bo taka jest uroda internetowych trolli, ale niech
    >zostanie ślad dla rzeczywiście zainteresowanych tematem.
    Jak juz restauracja będzie działać to uwierz mi że sprawdze.
    Na razie konkretów żadnych nie podaleś. Dwa hotele których jeszcze nie ma i jedna
    restauracja której jeszcze nie ma.
    Dwa sklepy w necie które znalazłem i niby mają w ofercie bora bora pokazują
    dostepność "0".