  • Data: 2012-11-15 11:53:38
    Temat: Re: Instalacja TV-SAT
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > U nas np jak chcesz stabilny przyzwoicie działający internet to tylko TPSA a
    właściwie teraz Orange

    No tak, sam mam kablowy w Dialogu. Ale kabelek idzie do routera
    w szafie, potem po mieszkaniu idą tylko przewody ethernetowe.
    Można wziąć przecież pakiet bez telefonu -- telefon, którego nie
    mogę mieć zawsze, gdy tego chcę, przy sobie w XXI wieku ma taki
    sobie sens. Z tego powodu zapytałem, po co komu gniazdko do
    podłączania "obsolete technology".

    > Radiówki u nas to namiastka internetu,

    Smutna prawda.

    Pozdrawiam, Piotr