eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieInstalacja do odkurzacza centralnego - kiedy montowac › Re: Instalacja do odkurzacza centralnego - kiedy montowac
  • Data: 2010-04-11 11:18:09
    Temat: Re: Instalacja do odkurzacza centralnego - kiedy montowac
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Kwi, 07:17, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Nawi zuj c do w tku o rozmieszczeniu gniazd do tej e instalacji, ja
    > spytam Was w kt rym momencie budowy taki bajer sobie mo na montowa ,
    > eby wszystko przebieg o bez zak ce harmonogramu prac?
    >
    > Na pewno przed wylewkami, na pewno po postawieniu mur w... :-)
    >
    > Czy w momencie pracy hydraulika, kiedy b dzie robi instalacje co i
    > cwu...? To mi si wydaje najbardziej logiczne..., ale jak to jest
    > rzeczywi cie... Teraz u mnie majster przyst puje do krycia budynku
    > dachem i st d moje przemy lenia i pytanie w temacie.

    Ja robilem po CO, po CWU, po instalacji elektrycznej, przed wylewkami
    i przed tynkami. Wazne zeby sobie wszystko wczesniej poplanowac i
    zrobic tak, zeby z niczym nie kolidowalo. Ale instalacje odkurzacza
    najprosciej umiescic na chudziaku i potem przykryc ja druga warstwa
    styropianu. Ja mam w czesci po posadzce, w czesci w scianie.
    Instalacja CO to tak naprawde jedna rura od odkurzacza do centralnego
    punktu. Mozna i nawet trzeba puszczac ja chocby srodkiem pomieszczen -
    tak zeby zalaman bylo jak najmniej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.