  • Data: 2015-11-06 11:48:07
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-05 o 19:01, s...@g...com pisze:
    > Jam to pisał.
    > I sie przydało. Kosztowało mnie to rolke skretki (centralke mam w samiutkim centrum
    domu).
    > W salonie jest dekoder enki, ps3, komputer. Mam tam w sumie 8 skretek z czego trzy
    juz "zuzyte" jakby sie komuś umyśliło przestawić centrum z telewizorem na druga
    sciane to mialbym problem. A tak nie bede mial.
    > W kuchni mam 4 skretki, dwie zuzyte (moj i syna laptop).
    > W sypialni mam 6 skretek, jedna uzyta do kompa.
    > W przedpokoju mam 4 skretki (jedna uzyta - drukarka).
    >
    > Skoro i tak musialem w pewnych punktach dac skretke a w punktach innych warto bylo
    to zaplanowac to róznica między wydaniem 30pln (po jednej skretce na pomieszczenie) a
    200pln (po 4-6-8 skretek) jest sensowna.
    > Dzis nie mam problemu ze sobie ktos umyslil przestawienie szafy/stołu gdzie
    indziej.

    > A wifi mi przez ceglane sciany dziala srednio...
    >
    > Co innego jakbym musial kupic tego kabla za 800pln zeby miec to co mam.
    > Ale to co zainwestowalem juz mi sie zwrocilo w spokoju i okazji...

    Czyli jednak są jeszcze ludzie podobnie do mnie w tym względzie...
    U mnie skrętki zeszło ok. 360 m. Miałem ją w dobrej cenie i kosztowało
    to sumarycznie jakieś 400 zł (dobrej jakości skrętka kat. 6).
    Moim zdaniem śmieszna kwota przy całości różnych inwestycji i
    ewentualnych kosztach dociągania tego później.

    Pzdr
    Pzdr

    --
    /__/_* /