    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: JEDNA...
    Date: Thu, 15 Jul 2010 06:36:02 +0200

    "Jarosław Maria Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
    news:8b01840a99dbce8664d3b7ee6d83319e@www.curva.com.
    ..
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    ..

    > Wypierdalaj trollu.. To jest grupa o ogrodach, a nie o żydach. Swoją
    > żydowską rodziną chwal sie na NK.

    Spadaj trollu, nie jestem żydem ani Żydem, ani też Turkiem chazarskim,
    Jestem Polakiem, język polski jest moim jedynym językiem natywnym, jedynie
    wnuki posługują się prócz polskiego także obcymi językami, jako natywnymi -
    angielskim - Wilem Connor hr. Sas, Lilianna, Kaliope. Kaliope używa jeszcze
    hiszpańskiego. Jesteś tak durny, jak tu, miejscowa hołota, zobaczywszy u
    mnie obcojęzyczną encyklopedię wielotomową od jej języka zaczęła mnie
    przypisywać do tej nacji , słowiańskiej zresztą.