  • Data: 2011-01-18 19:20:16
    Temat: Re: Jak dziala rekuperator
    Od: "Papo Smurfo" <d...@...wonsa.mi> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Adam" napisal:
    > Fajnie, ze to piszesz bo pokazujesz jak wielka niewiedze posiadasz ;)
    > 20 tys godzin to maja wentylatory za 100 pln.
    > http://www.ebmpapst.us/pdfs/motor.pdf
    > EBM Papsty maja 100 tys h, co odpowiada pracy przez minimum 12 lat.
    > Pracujac na 100m3 czyli na 1/4 wydajnosci ich mtbf spokojnie wyniesie
    > 20 lat.

    no i sie zaczelo o wyszszosci kilowatowych wentylatoruf za pare kilo
    zlociszy nad prostymi, tanimi i sprawdzonymi!:O)

    ludzie, te kilo kilo to sa wentylatory pszemyslowe, obe parohektarowe hale
    obsluguja!:O0
    do domku spokojnie wystarczy maly paro watowy wentylatorek za pare zlotych,
    ja u siebie jak wstawie taki stary kuchenny i zalacze non stop to na cala
    chalupe jest pszeciag, wiec nie ma co kasy w bloto wywalac, tylko troche
    majsterkowania i wymiennik gotowy, skszynka zbita, dwa wentylki z pare
    zlociszy wstawione i hula, komfort i prestisz:O)