    From: "kiki" <k...@t...fel>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak głęboko oprawić okno? A wymiary okien to dobre?
    Date: Tue, 12 Jul 2011 23:29:35 +0200

    "hk" <h...@k...pl> wrote in message news:ivi9pg$1v93$1@bgp.inds.pl...

    > Dzięki za wszystkie wpisy. Może przypilnuję w takim razie, żeby przy
    > oknach przykleić płyty na piankę - powinna dobrze wypełnić?

    To nie takie proste. Pianka odskoczy i zrobi się szpara dookoła okna, nawet
    taka na pół milimetra ale to wystarczy żeby powietrze właziło pod styropian.
    Trzeba kupić taśmę rozprężną 3M. Okleić nią ramy okien na szerokości 2-3cm.
    W ogóle dobrze żeby zakryć ramy możliwie mocno. ja doklejałem po 3cm styro
    przed tynkowaniem.
    I na tą taśmę rozprężną przykładasz styropian. Ale on musi mieć klej super
    przemyślany żeby było miejsce na zakładke na okno i żeby płyta była szczelna
    do muru.
    To nie są żarty.
    Pamiętaj, że ci zwracałem uwagę :-)
    Gdybyś był z 3miasta to mógłbym ci udzielić konsultacji :-)