eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak kupić drewno, aby nie dać się zrobić w ... konia ?Re: Jak kupić drewno, aby nie dać się zrobić w ... konia ?
  • Data: 2012-06-17 23:00:32
    Temat: Re: Jak kupić drewno, aby nie dać się zrobić w ... konia ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Widać nigdy nie kupowałes z nadleśnictwa;)
    > Wszystko ładnie zsynchronizujesz- pogadaj tylko z leśniczym.
    > popytaj go prywatnie- na pewno zna kogos kto ma samochód do transportu drewna,
    > wez kontakt i spokojnie Tobie to zaladują i przywiozą za niewielką kase- w
    > końcu masz niedaleko.
    > Ale odpuść Sobie brzoze.

    Dzięki,
    Tak - to fakt - nigdy nie kupowałem z nadleśnictwa :)
    Poza tym, w ogole kupowałem drewno opałowe tylko raz ;)
    (2 lata temu, ale tamto było już porąbane i tylko 8mp)

    No ale ok, spróbuję z tym leśniczym jeszcze raz :)
    Mówisz brzoza be ? Hmm... ale na tę zimę to nic innego mi chyba nie doschnie.
    Może więc jesion, też w miarę suchy "na dzień dobry" - albo i ten buk, choć buk
    chyba był po 170zł mp.

    A jak u Ciebie ceny drewna ?

    Aleksander.