  • Data: 2011-06-07 21:15:54
    Temat: Re: Jak kupić dwie nieruchomości od różnych osób naraz?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Nie umowę trójstronną - tylko dwie umowy dwustronne zawarte w jednym
    > akcie notarialnym

    > To będą dwie odrębne umowy tylko w jednym dokumencie

    Tylko umowa sprzedaży nieruchomości musi mieć postać aktu notarialnego.
    Nie ma podpisu którejkolwiek ze stron - nie ma aktu - nie ma umowy.
    Żadnej umowy, nie nastąpiło przeniesienie własności.
    A sprzedający mogą między sobą zawrzeć osobną umowę, choćby i w formie
    aktu notarialnego - np. spółki cywilnej celowej - z jednym celem,
    wspólną sprzedażą działek które razem pójdą za lepszą cenę. I niech tam
    się nawzajem wiążą.

    --
    Darek