  • Data: 2010-12-30 09:52:05
    Temat: Re: Jak legalnie ograbić wykonawcę? (b. długie)
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dochodze do wniosku, że popierasz bandytów, bo nie wierzę że gdyby trzeba
    > zrobić poprawki to byś przyszedł po dobroci. Czy też byś groził pobiciem,
    > zabiciem czy zniszczeniem ?
    > Ja piernicze co z tymi wykonawcami sie porobiło.

    Kiki problem z toba jest taki, ze ujednolicajac zatracasz humanizm.
    Oczekujesz swiata prostego, czarno-bialego a takiego nie ma. Nie
    jestem wykonawca a osobiscie niejednego bym pogonil za spartolenie u
    mnie pracy ale tak jak w kazdej dziedzinie sa ludzie kierujacy
    kryteriami lojalnosci, poprawnosci, porzadku. Nie wszyscy sa zli Kiki,
    poprostu zyjemy w zlym swiecie a to nie to samo. Jesli bedziesz swiat
    probowal dzieclic na 2 bedzie tylko gorzej a nie lepiej ale w bardzo
    wielu kwestiach przyznaje Ci racje. Nawet kilku rzeczy sie od Ciebie
    nauczylem :-)

    KADAR