  • 1. Data: 2012-01-12 23:00:39
    Temat: Re: Jak nie zasyfić kuchni czyli przetwory w pomieszczeniu gospodarczym.
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Robert G" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    Nie no, bez przesady. kolega trzyma tam tylko drewno do kominka. Upierdliwe to
    jest mocno, bo on mieszka na 4 piętrze a strych jest nad nim. W domu ogrzewanie
    gazowe, ale żona kazała zrobić kominek.
    Oprócz wnoszenia drewna, problem jest też z robalami, które wylazły z opału i
    wlazły w więźbę. Teraz kolega nocami słyszy, prawdopodobnie spuszczela, który
    wierci otwory :)

    --
    Bartek

  • 2. Data: 2012-01-13 06:23:00
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Bartek napisał:

> [...]
    > Oprócz wnoszenia drewna, problem jest też z robalami, które wylazły z
    > opału i wlazły w więźbę. Teraz kolega nocami słyszy, prawdopodobnie

    Czyli brak chłopu tzw. asertywności :-))).
    Skoro jednak nie jest to dom jednorodzinny, to koszty wymiany/naprawy
    więźby się rozejdą po kościach - wspólnikach we wspólnocie :-/
    A wszystko przez... [?] ;-)

    pozdrawiam
    Robert G.