  • Data: 2023-10-19 09:30:53
    Temat: Re: Jak obiecałem opiłowywanie czas zaczac
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 19 października 2023 o 07:01:49 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Nie jestem takim optymistą.
    > Przy drugich wyborach sporo ludzi, którzy głosowali "przeciw" (na losową
    > listę opozycji) drugi raz nie zagłosuje. Zaczynające się tarcia i
    > publiczne piski w koalicji też przyszłej frekwencji nie sprzyjają.
    > Dziwię się temu huraoptymizmowi w mediach i Internecie.

    Też mnie to dziwi. Tym bardziej że ci sami.ludzie co dzisiaj " wygrani" niby są pół
    roku temu nie potrafili się dogadać w sprawie wspólnej listy chociażby.
    A teraz do podziału są konfitury, stanowiska w rządzie, sejmie, senacie, w radach
    nadzorczych itp to dopiero się zacznie.
    Ale poczekajmy zobaczymy.
    Póki co chyba nie było sytuacji żeby taki zlepek kilkunastu ugrupowań o różnych
    poglądach porządził dłużej jak rok