  • Data: 2014-06-12 13:23:56
    Temat: Re: Jak pękają zazwyczaj instalacje wodne?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> napisał w wiadomości
    news:lnabut$3gj$1@speranza.aioe.org...
    > Nawet nie zamierzam szukac. Od zalania wole sie zabezpieczac poprzez
    > minimalizacje ewentualnych strat - spadki, kratki odplywowe,
    > ubezpieczenie...

    I tutaj jest prawdziwa przyczyna jak sądzę mojej obawy o zalanie.
    Firma ubezpieczona, ale...
    Co zrobić jak totalnie zaleje się izolację poziomą (styropian pod
    podłogówką)? Nie mogę sobie wyobrazić bałaganu jaki powstanie przy
    próbie naprawy tego. Pal licho kasę - jest ubezpieczenie, ale co
    dalej... na miesiąc/dwa wycięty socjal w firmie?

    > chlodziwo sie zuzywa - i trzeba je uzupelniac. Nie wiemy czy jest to
    > proces ciagly, czy od czasu do czasu krotko, ale intensywnie.
    > W firmie jest jeszcze pewnie kibelek i kuchnia - to komplikuje sprawe.

    Jak kilka szybkich prysznicy (pryszniców?). Pobieram około 3-4x 60litrów
    powiedzmy co 3 dni.

    > Tym samym zepsules kogucikowy patent na obudowanie bojlera plaszczem
    > wrazliwym na cisnienie...

    Bo źle do tego podszedł, trzeba było budynek obudować ;)

    > Wyjatkiem jest Twoje PLC - gdzie pewnie oprocz kosztu rozwiazania istotny
    > jest wspolczynnik "fun'u" przy jego tworzeniu.

    Zdecydowanie TAK! Jest panel na ścianie, dlaczego się nie pobawić :) A
    jeżeli przy okazji wyjdzie z tego jakaś fajna użyteczność - rewelacja.

    A mnie właśnie olśniło. Szukałem ładnego pudełka na czujniki zamknięcia
    okien, nie znalazłem. Przecież mogę sobie wyfrezować samemu jakie tylko
    chcę! Więcej czasu straciłem na kombinowanie niż stracę na ich
    wykonanie. Czas zmienić sposób myślenia.

    Miłego.
    Irek.N.