  • Data: 2024-01-12 17:17:39
    Temat: Re: Jak tam defrosty u Was?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 11 Jan 2024 14:44:31 +0100, Mateusz Bogusz

    > Jakiej marki pompka?

    Jakiś najtańszy badziew, omis, bo to była mocno
    budżetowa instalacja. :> Ale mnie też zawiódł
    Grundfoss Alpha 1L (pompa zaczęła wywalać
    różnicówkę), a to już sprzęt za 5x droższy.

    > Mieliście zapasową?

    Pojechałem do nowego domu, tam mam póki co dwie
    nieużywane, wspomniane wcześniej Grundfossy
    na nieużywanym buforze wody lodowej.

    > Pół biedy. A gdyby tak przy defroście zaciął się zawór czterodrogowy!

    https://youtu.be/UROAOmOUnFs?si=IezstrcspEr1A36N&t=2
    31

    > U mnie od ostatniego piątku, PC chodzi 24/7. Kontempluje jak
    > zaimplementowali PID.

    U mnie podobnie, chociaż niby jeden stop dziennie jest.

    --
    Pozdor
    Myjk